14/06/2011

PERJUMPAAN BRIGED BESTARI

13.06.11 / isnin / 3:00 PM – 4:30 PM
GenYes

Selepas selesai cuti pertengahan tahun bulan enam selama 2 minggu, Briged Bestari SMK Ampang Pecah telah besepakat mengadakan satu perjumpaan Briged Bestari pada hari pertama selepas cuti panjang. =)

Perjumpaan ini telah diadakan pada 13hb Jun 2011 pada hari Isnin dari pukul 3:00pm hingga 5:00 pm. Kami telah mengadakan banyak perbincangan mengenai aktiviti-aktiviti yang bakal dijalankan bersama. Kami juga telah bersepakat untuk menubuhkan satu group di laman web sosial facebook untuk berhubung bagi membincangkan perkara-perkara berkaitan Briged Bestari. Admin bagi group ini ialah briged bestari Nurina Hannani Bt Hishamuddin (Tingkatan 3 Gemilang). Tahniah diucapkan kena berjaya menubuhkan group Briged Bestari dan berhasil membuatkan Briged Bestari menjadi lebih aktif.

Walaubagaimanapun, sebuah group yang telah ditubuhkan sejak 2 tahun di Google Groups tetap dikekalkan kerana perbincangan boleh dijalankan secara online di situ. Kini, Briged bestari SMK Ampang Pecah (Bestari) telah mempunyai 2 buah group bagi memudahkan urusan briged bestari.

Sebenarnya, Tujuan utama perjumpaan ini diadakan adalah untuk mendedahkan briged bestari kepada program GenYes. Program GenYes ini disertai oleh 20 orang pelajar SMK Ampang Pecah (Bestari) termasuk briged bestari SMK Ampang Pecah...

Peserta perlu membuat 2 projek mengikut kehendak pihak GenYes dan akan menerima certificate di akhirnya...

Untuk maklumat lanjut, sila klik di link ini

semoga berjaya peserta dari SMK Ampang Pecah (Bestari)!

No comments:

Post a Comment